Nyår

Nyår var awesome. God mat, sköna människor, grevinnan och betjänten, twister och chokladroulette. Förutom att jag trodde jag skulle dö för det var hasselnötter i var det kul :) Men det gick bra och lite sallad senare skrattade jag med de andra igen. :)
-
När vi kom hem, ungefär halv fyra på natten/morgonen var mina ben helt genomfrusna. Jag kände dom inte! Men även det gick bra och när jag vaknade några timmar senare var jag förkyld.
-
Har haft riktigt jobbig hosta och ont i lungorna de här två första dagarna på året och nu börjar jag få ont i örat och halsen blir värre och värre. Kunde inte ens hänga tvätten utan att bli anfådd och nästan svimma. Så det blir en lugn dag i morgon. Lär ju åka på att städa om inte annat -.-
-
so long!

Kommentarer
Postat av: Saga utan blogg mohahahaha

Tack för ett underbart nyår sötnos!! :D

2012-01-02 @ 22:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0