nittonde januari

Jag skulle nog kanske eventuellt orka gå på skolan i morgon känns det som nu. Men samtidigt känns det så dumt om jag inte skulle orka och så blir jag ännu sjukare. Igår fick jag värre feber efter jag varit på skolan i en timme knappt på möte. Så jag vet inte.. Då kändes det oxå rätt ok. Eller så är det min sociala abstinens som talar och säger jo, klart du ska på skolan! Det klarar du, glöm alla andra gånger då jag lurat iväg dig. Jag tänker bli riktigt frisk den här gången. Skit samma hur mycket jag missar, helt seriöst. För jag orkar verkligen inte. Så om jag vaknar imorgon aspigg och friskare än någonsin det här året så går jag på skolan. Annars inte. Så jag är frisk till nästa vecka! :)
Min syster fyller år idag, grattis till henne :)
Sjukt deprimerande musik jag lyssnade på förut förresten. "Baby join me in death" sjunger han. Men lite bra är dom, fortfarande. Hahahaha "hej Linnéa, när hade du tänkt växa upp?"
Ja ja, nu ska jag äta lite och leta rätt på vilken modell jag vill ha på balklänningen. Sen hopp i säng! Annars vankas det smörj.
Nej men titt vilket fint inlägg febern skrev nu, jag ser verkligen den här röda tråden.
Jag slutar nu innan det ballar ur helt. Nu. Godnatt gott folk

Kommentarer
Postat av: Saga

Väldigt smart att bli frisk först :) vill inte ha en sjuk linnea!<3

Gör inget om inlägget blir flummigt, speglar dig :) pusss!

2012-01-19 @ 21:20:37
URL: http://sagaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0