Morgontankar

Jag låg och tänkte i morse när jag vaknat. Tänkte på klassen. Tänkte att en klass måste ha en Anton för att fungera. En random snubbe som driver runt och säger sjuka saker men som förvånar ibland och visar sin mänskliga sida. Och en klass måste ha en Frida för att fungera. En skön tjej som säger och gör sjuka saker men som ändå på något vis lyckas vara omtänksam och genomsnäll.
.
Sen tänkte jag på om min förra klass hade några såna personer. En anton hade vi, en riktigt störd en.
.
Men ingen Frida. För det finns ju bara en Frida och det är vår klass som har fått henne och som behöver henne för utan henne är vi inte en hel klass. Visst är vi 31 pers så en mindre borde bara vara skönt. Men nej, så är det inte. Frida kommer alltid ha en plats i klassen och vi vill ha dig tillbaka Frida!

Kommentarer
Postat av: Fridan

ÅHHH! Vad söt du är, älskade Linnéa <3 Snart är jag tillbaka ska du se!

2012-01-04 @ 17:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0