Mat

Vad är det med mat? Vissa har inte tillgång till mat för dagen madan andra inte vill äta fast det finns och andra äter ihjäk sig. Vad fan! Nu är jag leds på allt vad mat och äta heter. Det förstör bara!
När 7 tjejer i min närhet får problem med mat, då börjar man ju undra. Är det mitt fel att de inte vill äta? Eller är det sjukt många fler än jag trodde som har problem med att äta? Det borde ju faktiskt vara bland det första vi lärde oss så då verkar det ju konstigt.
Jag vet att det inte har att göra med själva maten, att det är annat som ligger bakom. Men vad ska jag göra? Jag blir inte klok på det här. Jag försöker, men kanske inte tillräckligt?
Bland det värsta jag vet är när mina vänner mår dåligt. Jag hatar det. Men jag är ingen psykolog och jag kan inte hjälpa om personen inte vill ha hjälp, tyvärr...
Jag kan inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0