Kulelikuligt!

Händelserik helg men ändå avkopplande. Igår måndag fick jag kom min nya superfina mobil och när vi ändå var i Kaxås (fick åka dit och hämta ut den) så åt vi mammas supergoda lasagne och umgicks med min bror. Idag hade jag sjukt ont i huvet men gick på skolan ändå och oj! vad roligt det var. Har ont i huvet nu igen men lite att äta och massor att dricka så blir det här oxå bra! Och sömn.
Det var ju tänkt att jag skulle dansa Ragga/dancehall idag. Men Saga smsade och sa att det var inställt. Skit oxå. Det är nog bra med en vilodag men det hade varit så kul att dansa och speciellt eftersom det skulle vara en gästlärare! Kul med nya influenser liksom. Men jaja, sånt som händer.
Nu till det allra viktigaste. På vår tretimmars-håltimma brukar jag gå hem men idag gick vi till Hampus och fikade. Herrejösses vad jag saknat att umgås med er utanför skolan! Underbart.
Nu ska jag plugga lite och sen blir det godnatt. Så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0