Helg

Känns som att jag kommer hinna med en hel del den här helgen! Hade tjejkväll här på Rådhusgatan igår och soffan blev skitsnygg med nytvättad klädsel och snygga kuddar. Jag verkar köra stenhårt på temat polkagris, alltså färgerna rött och vitt i vardagsrummet. Inte medvetet men ja, det blev ju bra!
Idag var jag på friskis där det var zumba. Hur kul som helst! jag log brett från början till slut och kände mig lycklig. Låter kanske töntigt men jag kände verkligen bara lycka i hela kroppen. Underbart! Sen gick jag hem. Svinkallt! Duschade i vad som normalt skulle kännas ljummet vatten men nu brände det i benen som var som isbitar, inge skämt! Sen åt jag pizza. Det var ju lite gott.
Har även gjort chokladpudding! Det var ganska lätt faktiskt men jäklar vad det brände fast. Upp till bevis sen då om den blev nå god :)
Nu ska jag borsta tanden och vila en liten stund innan vi åker till Marina. Tjofaderittan, det kliar på ryggen.

Kommentarer
Postat av: Saga

Hoppas ni får det trevligt! Hälsa Marina.

2012-01-28 @ 21:05:56
URL: http://sagaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0