E14 eller en slingrig skogsväg?

Alltså Sara, guu vad söt du är! Längtar tills ni flyttar hit :)
Idag är det bättre. Jag kunde gå i trappen utan att varken ramla eller avlida av smärtan från lungan. Att jag blir andfådd av att gå 5 m/h är ju en annan sak men det är så himla skönt att inte få ont i lungan så fort jag gör nåt :)
Det är så lurigt för när jag vaknade i morse kände jag mig frisk och redo att börja träna och hela baletten. Men bara jag klev ur sängen fick jag veta att det inte var tal om att göra något annat än att gå och lägga sig. Det är så jobbigt när man känner sig frisk och rastlös men så fort man ens tänker på att ut och gå blir man andfådd och yr. Men snart ska det bli bra :)
Var på möte på skolan om hur jag ska göra efter studenten eftersom jag har några kurser att läsa upp om jag ska kunna söka högskola. Så nu har jag några vägar att välja och fundera på. Jag tycker det känns kul att det går att ta sig någonstans även om man inte orkar läsa alla kurser i ett kör, att det finns fler vägar att ta. För hälsan är ju viktigast.
Nu ska jag vila en stund och fundera vidare.
Adios!

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Köpte den på yesstyle för längesen. Vet inet om den finns kvar :/

2012-01-18 @ 17:03:48
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0