Burr!

Det ryktas om att det är 23 minus? Vi har ju ingen termometer så det är himla bra att folk skriver det. För solen skiner och det är vackert väder men temperaturen kan ju variera. Igår var det tydligen bara -10 och då frös jag ansiktet av mig. Så idag gäller det att ta varma de varmamenintesåvackra skorna! För frysa, det tycker jag inte om. Och jag har ingen jättelust att försvaga immunförsvaret så jag blir sjuk igen. Hua, hemska tanke!
Idag är det första sånglektionen på säkert 2 månader! Och jag har inte sjungit på 1 månad. Kommer gå bra det här! Hahaha, tur att anna är så snäll så hon inte slänger ut mig ifall det blir falskt :D

Kommentarer
Postat av: syster

Ja det är väl vackrast när det är som kallast. Brr.

Skönt att du mår bättre, hoppas det gick bra att sjunga.

Kram

2012-01-25 @ 18:26:22
URL: http://familjenlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0