Bio!

Igår var jag, Hanna, Hampus och Emma på bio och såg New years eve. Riktigt bra film! Både mysig och rolig, Sånt gillar vi! Jag behövde verkligen det där. Att gå ut och ha kul. Helt underbart :)
Nu sitter jag och äter frukost. Än har jag hållit dieten! Idag blev det en smoothie och två ryvita multigrain med makrill. Mums! :D
Till middag blir det kycklingsallad. Nomnom! Lunch vet jag inte men det känns som att jag sovit förbi den x) Vi har ju flyttat sängen och jag har aldrig sovit så gott här någon gång. Jag älskar att sova i ett hörn, på sidan så jag tittar in i väggen. Då känner jag mig trygg. Så har det alltid varit men jag har glömt bort det. Så nu hoppas jag på att jag tillsammans med detoxen kommer sova som ett barn fler nätter oxå.
Men känner jag mig själv rätt kommer jag inte sova så bra i natt. Det är ju skola i morgon och då är jag alltid så nervööös! Haha, nej inte riktigt. Men jag har alltid svårt att somna dagen innan skolan. Troligen för att jag vänt dygnet, heheee.
Nu ska jag gå ner och kolla när det finns någon tvättid och gå och leta skor. Det behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0