Åt rätt håll

NU börjar jag bli bättre! Tror att en heldag i soffan igår gjorde susen. Men imorse var det inte helt grett och jag tänkte hellre någon dag extra hemma och bli riktigt frisk än att gå på skolan och sen bli jättedålig igen. Jag är inte helt frisk än men nu kan jag gå långsamt upp för trappen utan att jag avlider av smärtan från lungan :) Så det går åt rätt håll :)
Min mentor ringde i fredags och hörde hur det var med mig och då var jag hes oxå så då lät jag riktigt sjuk. Visserligen var inte det nån bra dag alls men det blev ganska mycket värre när jag var hes oxå :p
Men i morgon ska jag försöka gå om jag mår bra. Vill i alla fall gå på kören så jag kan träna på låtarna! Så jag säger godnatt och så hoppas vi påfriska lungor i morgon :D Vill ju träna! Har sjuk abstinens..........
Gäsp och sovgott små valpar <3

Kommentarer
Postat av: Sagaskrutt

Krya på dig vännen! Hatar att inte kunna träna, det värker ju i kroppen av att inte få springa :/ puss på dig!

2012-01-17 @ 08:28:50
URL: http://sagaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0