Vimsig på rådhusgatan

EKONOMIN INFÖR SKOLAN HAR LÖST SIG! Maj gad va skönt! 
 
Igår vimsade jag omkring i nån slags feberyra/lågt blodsocker. Den kombinationen gör alltså att man ställer smöret i sinken på toa och saltet i kylskåpet. Jajamen. Svimanfall blev det oxå så jag låg mest hela dan igår. Inatt hade jag oxå feber så jag sov sådär men nu orkade jag inte ligga nå mer så nu SITTER jag i fåtöljen. Haha jaja.
 
Madagascar var ju ungefär hur bra som helst! Rekommenderas varmt!
 
Nu sitter jag och äter frukost. Är man sjuk så är man och då får det bli varma saker. Såsom havregrynsgröt med sylt och mjölk och en kopp välling. Gottigt. Men fy vad söt köpt sylt är! Nån som håller med mig? Jag kommer bli en sån som vill ha allt hemgjort. Ja, egentligen. Varför inte! Gott och då behöver man inte bekymra sig om vad som är i.
 
Nu yrar jag igen. Hoppar hit och dit. Men det är min blogg, jag gör vad jag vill! Mohahahahahaaa
 
Nu ger jag mig. 
Farväl människovalpar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0