Svampkramp

Med dagar fyllda med dans, rytmik, mikteknik, uttryck, jazz, drama, sång, teknik, musik/gehörslära, kör, fyspass, musikal och stepp finns det inte mycket utrymme för att vara slö. Det är full rulle och i slutet av dagen är man så trött att man bara vill lägga sig och sova, men samtidigt så pigg att man bara vill skratta.
Idag har jag haft kramp i båda vaderna och främre lårmuskeln på höger så jag har gått som en pensionär. Vad annat finns det att göra när vaderna känns som stenar och så fort man försöker sträcka eller dra ihop vadmusklerna börjar dom krampa. Haha ja, lite spännande har det varit minsann ;) Men Helén sa att kraftig kramp ofta beror på salt och vätskebrist så jag gjorde en saltgrogg och har druckit sjukt mycket vatten hela dan och nu börjar det faktiskt släppa. SKÖNT! Sen har jag ju som skaplig träningsvärk ungefär överallt oxå.
Märkte idag att jag har nästan smal midja! En bit kvar men nu så känns det helt okej att träna i tajt linne. Skönt det med för man ser ju om man gör rätt mycket bättre.

Nu har vi eget arbeta som det heter. Jag ska leta reda på tre sånger som jag tycker om och ta med dom till sånglektionen. Det måste jag oxå kolla, kan ju vara bra att veta när sången ligger på veckorna, hehe. Men först ska jag dricka vatten och vila en stund. Håller på att få migrän (igen) och det vill jag inte ha så nu är det bara att ta det lugnt som gäller.
Hoppas ni har det bra därhemma!
Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

saknar dig som en jävla tok! Kom hem! :'(
Nä men jag hoppas ( och tror ) att du har det bäst där borta! Pusspusspusspusspussgurka

2012-08-30 @ 19:17:59
URL: http://hannajsell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0