SIMON!

Imorse kom Simon hem. Trodde jag drömde så jag vågade inte bli glad men det var på riktigt! Lycka :)
Så vi myste och somnade om. Sen åkte han till jobbet och jag följde efter en stund senare för att hälsa på Hanna. Har varit där mest hela dan. Hoppas hon inte har något emot det! Jag gillar det i alla fall. I morgon ska jag dit igen och hitta på något. Spela spel skulle vi testa göra! :) Kul att se henne må bättre för varje dag som går! Wiie .)
Lycka till med humlan och elektrikern, hahaha ;)

Nu efter träningspasset ska jag titta på nån film eller på play, brukar alltid finas nåt kul att kika på där.
 
Har förövrigt hittat en favoritlåt. Herrejävlar vad glad jag blir av den! :D
http://www.youtube.com/watch?v=nitz50WxwOY


Ma råkes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0