Motivation.. var tog du vägen?

NU får det vara slut med det här! Har nu övergått till flytande kost för att bryta mitt hemska beteende. Jag mår ju int bra av det, så sluta. Måste även hitta motivationen igen annars kommer jag gå upp dom där kilona igen. Och DET vill jag absolut inte. Jag vill ju gå ner. Så ja, motivation ska jag jobba på. Och delmål.

Förövrigt blev jag sugen på att klippa lugg. Fett med störigt att tråna då dock. Och det kommer jag få göra i fränsta. Får väl skaffa sånt här flashigt hårband då? Ja, ilandsproblem... jesus

Drömde att även vår klass hade tagit G#a F#ken på flaket och vaknade upp kallsvettig med panik. Gissa fisken för er som inte behövt ha gemu... Gehörs- och musiklära alltså. Huurr

Nu ska jag ge mig igen. Har ingen att prata med när simon har jobbat natt så då får jag skriva av mig här!

Fixade naglarna igår oxå! Ser mycket bättre ut nu även fast jag bara filade och la ett utjämnande lack. Tacksamt! :)

Nåja, vatten åt folket!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0