Livet leker!

Vad gör mensvärk när man får träffa fint och trevligt folk hela dagarna? Faktiskt inte så mycket. Och då är den värre än på länge eftersom jag inte hann ta tabletter i tid. Intresseklubben antecknar febrilt.
Nej men faktiskt. Jag måste verkligen ha hittat ett perfekt jobb!
För ett halvår sen när jag registrerade mig som återförsäljare visste jag inte vad jag gjorde, vad jag skulle göra och hur tusan jag skulle kunna tjäna pengar på det, jag som gärna inte pratade med folk. Ändå startade jag, för det kändes bra i magen.
Jag visste hur bra gellyn är och jag älskade den och har växt upp med den. När magen blev bra efter fyra dunkar efter att inte ha fungerat allls på nästan fyra år, när min innan ständigt strama och torra hud blev mjuk, när jag istället för att vara frisk 7 dagar på ett år är sjuk kanske 3 dagar i månaden och jag inte tappade alls lika mycket hår längre. Efter det vill jag ge alla möjligheten att må bättre för jag vet att det fungerade på mig.

Nu ska jag belöna mig med en (läs 10) godisbit(ar) och sen går jag och knyter mig. I morgon står tvätt, ben- och armträning och sjukhusbesök på schemat.

Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0