Jordgubbar&mjölk

I natt sov jag inte alls bra. Vaknade av att Simon kom hem flera gånger och jag blev jätteglad, rusade upp bara för att mötas av en tom lägenhet. Aaah, vette tusan hur det här ska gå! :p Tvättelitvätt idag och en sväng till sjukhuset som sagt. Ska även ta mig till försökringskassan och boka synundersökning för det här går inte längre! Jag är less på spänningshuvudvärk och nu tror jag jag vet varför, så varför inte göra nåt åt det?

Nu efter världens godaste frukost (jordgubbar & mjölk) ska jag ta och fortsätta tvätta. Har bokat hela dan men jag vill göra ifrån mig tvätten så fort som möjligt så jag kan träffa Dig!

Pussar och kramar från eder människovalp

Kommentarer
Postat av: Saga

Tycker ni är tuffa som ska på skolor åt olika håll :)
Jobbigt med huvudvärk, bra att du kollar synen. Jag borde kolla käken för mina spänningar :P men jag tar inte tag i det!

2012-08-08 @ 10:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0