4 dagar

Har haft ett raseriutbrott och sagt precis vad jag tycker och tänker. Ensam i lägenheten. Men nu är det bättre :)
Började dagen med ett träningspass här hemma. Tänkte gå till gymmet men så såg jag att klockan var lite väl mycket så jag körde ett pass i vardagsrummet istället. En ihopvikt flyttlåda var alldeles perfekt som träningsmatta :)
Åkte och jobbade och sen tog jag och syster Johanna en fika och pratade en massa, Härligt att träffas en längre stund än hej, hejdå. Gick även in på specsavers och bokade tid för synundersökning. ÄNTLIGEN ska det bli ordning på torpet.

Sen har jag suttit och planerat och skött pappersarbete. Spontanköpte en dator på tredera så den har jag på skrivbordet med mitt Forevermaterial. Det känns riktigt proffsigt och vuxet!
Har även kollat och skrivit upp tågtider östersund-fränsta på anteckningssidorna längst bak i kalendern.
4 dagar kvar. HELT SJUKT
Nu ska jag koka mig en kopp te och titta på tv eller lyssna på musik innan jag går och lägger mig.
måste bara säga att jag är riktigt riktigt nöjd med datorn. Tangentbordet är amazing och allt funkar precis som det ska. Bra köp helt enkelt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0