Hard work work

Har fått en inbjudan. Tyvärr låter den inte så inbjudande, mer som ett hot. Herregud lär dig formulera orden din pmskossa!

Hehe, så, nu är det ur mig.
Har jobbat rätt så flitigt idag må jag säga! Nu är jag trött. Trött på att prata, trött på att lyssna. Trött på att vara vaken helt enkelt. Går och vilar en stund med Simon innan han ska på jobbet.
Imorgon far han till stockholm på bounce summercamp och blir borta en vecka. EN VECKA! Och sen är det typ 9 dagar kvar till jag flyttar. Tiden, kan du inte sakta ner en stund!?

Nej men det blir bra det här. Jag kan passa på att joba och träffa folk när han är borta, det är alltid kul! :)

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0