Bekräftat

Det jag var rädd för och egentligen redan visste blev bekräftat idag. Jag har ganska gravt brytningsfel och måste ha glasögon. Gaaah vad dyrt! Men skönt att kunna se normalt. Det var ju som natt och dag det dära. Först visade hon nåt som såg ut som prickar och sen visade det sig att det var minsann bokstäver.
Ojoj... Men då blir det att kolla ut snygga bågar! Hittade två jag gillade men vill ha någon annan med som smakråd. Känner du dig träffad? :D

NU ska jag sova. Tröttare tjej har gått, joggat och cyklat massor i det vackra vädret idag. Så nu ska jag gå och bädda ner mig i den ljuvliga sängen och vakna redo för nya äventyr!
Sounds like a plan.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0