Adjöken(ibrist på annat)

Ingen bra start på dagen. Började med att riva ur sängkläderna för att tvätta dom, diska, dammsuga, putsa speglar, städa undan och ja, sånt man gör när man städar. Gick till Sara för att mata katten och utförde lite ärenden. Gick hem, duschade, åt jordgubbar och mjölk och drack en jäkla massa vatten. Och det är väl det jag har ätit idag. Och då har jag gått 19500 steg, varav några tusen var löpning. Ligger nog branog mycket minus idag! 
 
Jag och Saga tog oss en tur runt frösöberget, därav det höga antalet steg. Hade jag valt hade jag legat i soffan och självdött ungefär men jag är glad att jag tog mig iväg, trots svimningar hit och dit för jäklar vad mysigt och skönt det var. Jag har ju en del att ta av så kroppen kanske klarar att inte äta. Vad vet jag, vad vet jag.
Innan var jag hos Hanna på sjukhuset. Stackars lilla vän. Vi var och gick en sväng i korridoren och pratade och bara var. Det var också mysigt. Skönt att kunna finnas där samtidigt som det är konstigt att vara den som är sällskap.
 
Men jag vill inte ha nåt. Kan inte äta. Det är nog mycket oro och stress som ligger och gror. Men vad blir det bättre av att man inte kan äta? Daah.
 
Aja. Ska ta en dusch och titta på nån film innan jag somnar. Nybäddad säng, nyduschad, nypromenadad/löpad och förhoppningsvis nyäten tror jag blir en bra kombo så jag kan få sova ut en hel natt. Ja, det blir skönt. Kanske skippar filmen och lyssnar på nån härlig musik i sängen istället. Den som lever  får se helt enkelt.
 
God natt allesammans 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi håller tummarna för en bättre morgondag utan svimmanden och brist på matlust! Tack för titten idag! Du betyder oerhört mycket för mig och jag blir så glad när du vill komma hit! :) puss<3

2012-08-10 @ 02:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0