Wiiie, skola!! heeh

Och OM det gick bra igår? Pappa var ju sen som vanligt..... Men när dom väl kom och det drog igång hade dom så mycket frågor så det som normalt tar en timme tog nästan två. Tack Monika som ställde upp och höll i visningen och tack Sara som var värdinna. MYCKET blev sålt. Och som farmor sa, jag har ju STOR släkt så jag ska nog ha några fler släktträffar ;) Ja, riktigt lyckad kväll måste jag säga. Är så otroligt tacksam till alla som vill hjälpa till Denna morgon har jag ätit frukost, satt igång en maskin och skrivit upp alla produkter som ska beställas. Nu ska jag fixa mig, hänga tvätten och bege mig till skolan. Får se hur jag ska göra med den här lektionen eftersom den är så pillig och om det är en vanlig inflammation i lederna skulle det gå över om några veckor. Ja visst, men då tar ju jag studenten. Att sy kan ju gå men att rita, klippa och göra handarbeten är bara att glömma. Men det löser sig! Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0