Tack Hanna!

Tack Hanna för att du drog med mig igår. Träffade massa vänner och trots huvudvärk var det superkul. Simon kom till G3 runt tolv kanske? och masserade min skallbas och då gick värken över! Skönt som attan. Lite senare stötte vi på Johanna. Hon förstod inte hur jag hade kommit in och när hon tänkte efter kom hon på att jag var ju 18, tom 19. Det ville hon inte erkänna för då är ju hon oxå äldre ;) Hihihi! Jag tycker det är lite konstigt att dom har 23-årsgräns på lördagar men ändå kommer jag och Hanna in. Men killar som är 22 är tveksamt liksom. Ja, skumt. Iofs var han full och inte vi.. Men om det är mycket tjejer kanske dom säljer mycket eftersom pöjkan ska bjuda på drinkar. Vad vet jag, vad vet jag. Riktigt mysko typer finns det på krogen i alla fall, det är ett som är säkert. Och att det är skönt att ha med sig killar som kan ställa sig i vägen för snuskhumrar. Nu ska jag fortsätta tvätta och äta avokadomackor till lunch. Mums! Sen blir det till att duscha och göra sig representabel för ikväll är det produktinformation. Ser fram emot det! Ha det!

Kommentarer
Postat av: Hannie

Lycka till ikväll och tack för igår!

puss

2012-04-15 @ 16:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0