Lycka <3

- 14 kg och - 11 cm i midjan. Känns bra! Och jag älskar mina vänner, min familj, simon och mina kollegor! I helgen har jag dock ätit gott och njutit. Jag tror det är det som är grejen. Att när man väl äter något extra gott så ska man njuta och inte tänka "nu måste jag träna ännu mer" eller nåt sånt. Då äter man mindre av det oxå. Men nu är magen i uppror! Hahaha, min laktoskänsliga mage gillade inte lyxshaken, speciellt inte när aloe verajuicen är slut. Ojoj men på måndag eller tisdag kommer nya dunkar med ädla droppar :) Efter Zumbapasset var jag helt slut. Klockan på golds stannade så vi körde en kvart extra. På slutet gick det tyngre än vanligt och jag undrade om jag höll på att bli sjuk eller nåt men då var det ju helt okej att vara sjukt trött ;) Nu ska jag städa lägenheten som ser ut som ett förfallet ruckel. Vill inte! Men det kommer kännas bra när det är gjort så det är bara att sätta igång! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0