Kvällsfunderingar

Ibland känns det som att andra människor inte vill ens bästa. Som att bara för att jag står över efterrätten eller tränar istället för att ta en fika så blir jag hånad. Eller nej, inte hånad. Jag hittar inte ordet... Men det känns som att vissa försöker fresta mig till att äta eller inte träna så att jag inte ska lyckas. Såklart det är bra att dom påminner mig att inte träna för hårt men man känner ju när det är av kärlek och när det bara är för att jävlas. Jag tackade nej till en fika på stan för att jag hade en annan sak inbokat. Zumba. Men det sa jag inte eftersom det inte är accepterat att boka tider med sig själv. Men jag tycker det är viktigt. För nu ska jag må bra. Balklänningen ska sitta bra och jag ska må bra. Jag tar på mig min mentala rock och kör mitt race. Däremot måste jag bli bättre på att äta och dricka när jag tränar. Utan kolhydrater och proteiner efter träning förstör man immunförsvaret. Det behöver jag verkligen inte! God natt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Varför skulle någon "håna" dig för något sånt? Tror de är hjärnspöken. Förstår känslan helt och hållet men jag tror nog inte de är någon som inte vill att du ska gå ner i vikt. Puss

2012-04-22 @ 14:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0