Jakten på körsjälen!

Hej hallå! Igårkvälls bestämde jag mig för att jag skulle sova jättebra och vakna full med energi och livslust. Och det gjorde jag! Sen att jag ramlade med cykeln var ju en annan sak.. Hehee. Alltså pc's musikelever. Snälla nån vad bra vi är! Tre föreställningar har vi kört redan med Jakten på körsjälen och varje gång har det låtit asbra. Visst är det ju så att vissa har lite svårt att följa dirigenten och några ofrivilliga solon har det blivit. Men det är så mycket bättre än något annat år och mycket är det nog tack vara att ettorna är ovanligt bra men framförallt dirigenten. Istället för att bli sur på oss som körledarna blir när dom ska leda kören så är han lugn och rättar till där det blir lite fel eller låter "dåligt" som han säger på sitt pedagogiska sätt. Hahaha han är så söt. Absolut gehör har han oxå, det tyckte jag var coolt. Nej är dom inte nöjd med oss efter det här så vet jag inte :) Kokar potatis och ska äta innan jag drar mig till OSD för ännu en maffig konsert i vårens och körens tecken. Kommer bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0