en rubrik

Nu har jag varit till farbror doktor med mina onda leder. Han klämde och kollade hur rörliga fingrar jag hade. Tummarna var ju bra iaf! Så skulle prover tas ochmed fem rör med blod fattigare kunde jag åka hem. Om två veckor får jag svaren. Så nu är det bara att dricka mycket aloe vera och hålla händerna och alla andra leder varma. Och kanske ostkrokar. Är så jääääkla sugen på det! Gu vilket härligt väder det är! Alldeles perfekt. Varmt fast svalt så det gör inget om man går fort för man lökar inte :D Såg massa tussilagosar i dvärsett när jag tittade ut genom fönstret på bussen och igår såg vi norrsken! Så vackert! Körde bil gjorde jag oxå. För första gången. Ganska cool känsla när man väl fick iväg bilen! Dom hade ju satt upp nå pinnar där oxå så det var ju perfekt för att övningsköra. Grymt kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0