Än en gång åker rocken på

Jag tar på mig den mentala rocken, räknar från tio baklänges och går ut och går. Ibland är det bättre att hålla tyst även fast det är frestande att argumentera emot med sina egna fakta. Jag förstår att du vill få över alla andra på din sida men det kommer knappast ske genom att sätta upp bristfällig information. Äääh, nu är jag trött. Har varit det hela dagen men tydligen kan man bli det första veckorna utan socker och annan skit. Vad vet jag! Ska hur som helst gå ut på en skön lugn promenad och sen ska jag äta en tallrik med kesella med lite vanilj och frukt. Låter ungefär hur gott som helst tycker jag så nu ska jag bege mig ut! Stay strong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0