Älskling, jag har blivit en tjockis

Varför anmälde inte Simon mig till Älskling du har blivit en tjockis?! Då hade jag snart haft 100 tusen. 12 ½ kg har jag gått ner sen i somras. Kan verkligen inte beskriva känslan jag fick när jag tog mod till mig och testade ett par byxor jag inte haft på ungefär två år och dom gick på. Sen testade jag en dyr svart märkesskjorta som jag inte heller kunnat haft på flera år och den satt oxå bra. Jag blir så glad! Jag har väl inte lagt ner min själ i att gå ner i vikt men jag har motionerat mer och tackat nej till godsaker ibland. Nu ska jag sätta lite mer fart eftersom vikten stått still ett tag och jag fortfarande vill gå ner 14 kg till. Men jag tänker inte bara gå på vikten för jag är ju hellre vältränad och snygg och väger mer än att väga lite och fortfarande ha massa fett istället för muskler. Så ge mig inga dunder-och-brak-reaktioner eller visdomsord på att jag vill gå ner 14 kg. Går jag ner 6 kg till och måttbandet och kläderna säger att jag blivit hälsosam och snygg så ska jag inte försöka pressa ner siffran. Jag gillar måttbandet som nu visar 9 cm mindre i midjan. Wiiie :D

Kommentarer
Postat av: Saga

Jag är så glad för din skull gumman :D !!

2012-04-08 @ 14:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0