Äckeltankar

Dagen började dåligt för jag sov inte så mycket i natt. tack urinvägsinfektion... Sen blev den bättre och jag fick till en hel del. Sen slår grannen av tvättmaskinen åt oss när det är en kvart kvar. Är dom helt jävla dum i huvet eller? Så jag körde centrifug i 10 min iaf. jävla nötter. dom fattar väl att man måste centrifugera skiten? Det fick bägaren att rinna över och gråten var igång. Jag fattade inte vad det var, varför jag grät hur länge som helst för en sån sak. Så började saker ploppa upp i huvet. Dessa förbannade funderingar! Hur många som helst som bara är jobbiga och tar energi. usch. Hur fan ska jag göra..

Kommentarer
Postat av: syster sara

Göra med vadå?

Kanske var det inte just den grejen du grät åt. Antagligen har du gått och samlat på dig och tryckt undan, och denna incident fick bara ballongen att smälla.

Jag gör precis så, och det är inte bra!!!

Kram till dig

2012-04-11 @ 13:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0