Aaaaaj

Lyfta täcket - aj! Skriva på papper - Aj! Skriva på datorn - aj Hålla i glas - aj Skära apelsin - aj Ta på sig bhn- Aaj! Ta på strumpor - AAAAAJJ! Det gick inte Klämma ut fil ur paketet - AAAAAAAJ! Det gick inte heller Gå - Går bra Har haft och i lederna på händerna i cirka två veckor nu och igår efter jag planterat blev det inte nå bättre om man ska uttrycka sig milt. Tänkte att det skulle vara bättre efter en natts sömn men icke. Fy fan vad ont det gör. Att ta på sig trånga kläder är ju bara att glömma. Ringde till hc i morse och hon i luren tyckte oxå det lät jobbigt så jag fick en tid redan i morgon. Kan inte annat än e och hoppas att det inte är det jag tror. Hoppas det är inflammation eller nåt som går över. Men i morgon får jag väl veta förhoppningsvis. Pjuh... låt luften strömma ner i lungorna och inte bara i halsen så ska det här ordna sig med. Nu ska jag försöka skriva ihop det sista till ansökningarna. Det tar ju som lite tid när man måste byta hand ibland -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0