Sjukstuga

I morse kunde jag knappt andas. Täppt i näsan och svullen i halsen. Så jag tänkte att nej, ingen skola och absolut ingen träning idag!  Synd bara att idag skulle vi prova studentmössor och ikväll skulle Emma, Hampus och Sara följa med mig och Hanna på friskis och träna. Skitkorv. Men det är bara att gilla läget. Man kan ju alltid sticka strumpor eller spela gitarr eller typ dricka te i massor! Jag har i alla fall ingen feber, det är skönt!

Nej nu ska jag koka mer te och äta allt med c-vitaminer. Och kissa! Hjälp!


Ha det bra människovalpar <3

Kommentarer
Postat av: Saga

Kommer sakna dig på träningen ikväll stumpan! Men det är bra att du är hemma och är frisk :D Massa te o mysiga strumpor ^^ <3

2011-09-13 @ 11:41:08
URL: http://sagaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0