Restarbete och mat

Jag har tränat minst en timme varje dag nu i veckan så nu mäste jag vila i helgen. Hittills har jag drömt äckliga drömmar, planerat skolan, tog en liten promenad, gjort skolarbete, ätit supergod sallad, fortsatt med skolarbete, ätit korv och världens godaste potatismos och vitkålssallad, mera skolarbete, duschat och kanske att det har slunkit ner lite choklad i min mun mellan varven ;)
Så jag känner mig nöjd med mig själv. Jag  var sugen på att köra zumba men det är viktigt att kroppen får vila när man tränar. Sen är det ju ganska skönt att vara stilla oxå.


Igår kvälls fick jag kanske världens skönaste helkroppsmassage av min supergulliga älskling! Åååh, det kunde inte kommit lägligare. Tack igen hjärtat <3


Nu ska jag lägga en ansiktsmask medan håret får lufttorka och sen beger jag mig mot varmare breddgrader. Nej till Simon i alla fall. Haan är varm :)

Ha det så bra människovalpar! <3

Kommentarer
Postat av: Hanni

Det är jättebra att du tränar älskling, men det är inte bra att träna varje dag! Kommer du inte ihåg hur jag blev på vårkanten när jag verkligen körde stenhårt varje dag? Min kropp blev helt cp och jag orkade ju ingenting. Psyket blir inte heller så bra när man ställer såna krav på sig själv.

Så ta det liiite lugnt iaf! Du kommer få resultat av att "bara" hårdträna två eller tre gånger i veckan också! Think about it! Jag bryr mig om dig och vill inte att du ska komma in i samma dåliga vanor som jag gjorde. puss

2011-09-11 @ 09:48:52
Postat av: Saga

Vila är viktigt :D Det gjorde jag igår. Imorgon blir det gympaaa :) och sen dans!;)

2011-09-11 @ 13:55:09
URL: http://sagaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0