HOPPAS!

Guuuud vad jag hoppas på att vi får lägenheten! Jag ringde och sa att vi var intresserade att hyra den, att vi har råd med den, och han skulle höra av sig om några dagar hur det blir. Så håll tummarna för oss!
Den var så himla mysig men ändå inte liten. Sjukt stort badrum och hur mysigt kök som helst. Åååh, jag borde inte, men jag kan inte hjälpa att tänka hur mysig vi skulle kunna göra den! Nej jag hoppas verkligen och han sa själv att det kändes bra att hyra ut till någon som han har något slags band till och i vårt fall är det Per-Anders som är länken. Så ja, som sagt, jag, eller vi HOPPAS!!!

Nu ska jag ta det lugnt en stund för min rygg inte vara glad på mig. Kanske lägga sig i soffan och äta misslyckade mockarutor och titta på tv? Ja, det läter som en bra idé! :D

Adjö mina söta människovalpar!


Det kommer bli bra, jag vet det nu <3

Kommentarer
Postat av: Saga

Jag hoppas verkligen ni får lägenheten :D Den förtjänar ni!



Du måste följa med på danspasset på friskis sen när du bor i stan ;) sjukt roligt!



Mockarutor lät sjukt gott :) Krya på din rygg sötnos!



PUSS<3

2011-09-18 @ 20:27:32
URL: http://sagaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0