Dag 8 - Mina favoritskor

Mina Änglar och Björn Borg-skorna står på delad förstaplats. Kan lägga upp bilder på dom sen kanske. Dom är hur som helst underbara på sitt vis och jag kan inte välja vilka som står högst. Mina Änglar är supersnygga svarta högklackade skor som jag har vid typ varje scenframträdande eller någon annan tillställning som är mer uppklätt. Björn Borgisarna fick jag av Simon i somras. Dom har hög kilklack och är vita med turkosa detaljer. Så himla sköna och snygga är dom! :D

Sara, vad som blev av 8 och 9 är helt enkalt att jag haft annat för mig! Typ vila och.. äta och vila. Och cykla. Japp! Men det verkar som hjärnskakningen har lugnat ner sig nu :) Wiiie
Var en sväng till Krokom med mamsen och lämnade kläder i nån välgörenhetscontainer utanför Bygg och färg. Sen gick vi in på Bygg och färg. Sen åkte vi till Krokomsporten och gick ett varv på elkedjan och sen till kläddax. Himla ofräsch lokal dom har! Man får ju ont i huvet bara man går in där. Men hur som helst så hittade mamma en kort kavaj som hon ska ha på körslaget och jag letade bh. Men fanns det storlekar då? NEJ! blir så lej. hihi det rimmar :)
-
Ni får ha det så bra mina människovalpar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0