Dag 5 - Det här språket vill jag tala flytande

Jag skulle vilja prata arabiska eller jugoslaviska. Bara för att kunna förstå vad dom säger, hihihihi! :D

Har inte hunnit skriva men jag tror ingen lider av det! Idag och igår har vi flyttat ur lägenheten i Nälden. Nu är det bara städtjosan kvar! Så himla skönt :) Även om det är fett jobbigt så är det inte lika jobbigt som att tänka och packa och bära saker hit och dit och överallt! Och HERREGUD va mycket grejer jag har! Helt sjukt att det fått plats :O Eller ja, det fick väl inte plats egentligen, allt låg utspritt över hela golvet på slutet :p Men kläder, det har jag då verkligen!


Ha det så bra människovalpar! <3

Kommentarer
Postat av: Sara L

Oj så länge sen jag läste här.

Jag tycker att det är roligt att ni fick lägenheter, men tråkigt ändå för då hade vi tagit den.! =)

Vi tittar på andra och håller tummarna.



Det bästa med att flytta är att man hittar bortglömda saker och att man får tillfälle att RENSA.



Puss och Kram

2011-09-26 @ 19:15:33
URL: http://familjenlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0