Dag 2 - 3 saker du inte vet om mig

-Jag tycker det är kul att titta på apoteket
-Min dröm är att ha en pingvin och ett lodjur
-Bland det värsta jag vet är att inte veta
Som till exempel idag. Jag kom till VTC, bytte om till svetsvänliga kläder, satte mig och väntade bara för att upptäcka att lektionen är inställd. Stod där som en retard och väntade troget på att läraren skulle dyka upp. När de fyra andra som kommit dit gick, då gick jag oxå efter ett tag.
Då hade jag pallrat mig iväg från den supersköna och varma sängen med en spärr i ryggen, ett ben som varit bortdomnat och gör riktigt ont, ont i huvet och ont i halsen. Kul liv. Nej. Nu har jag gjort lite PA istället men det gick inge bra. Så jag bloggar lite och nu ska jag äta.
Adjö människovalpar.

Kommentarer
Postat av: Saga

Jag visste tvåan:D:D:D:D



Haha Mattias är väl ett av dom ungefär :P alltid något.



PUSS!

2011-09-19 @ 17:08:06
URL: http://sagaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0