Vi fick ju iaf åka gratis tunnelbana från Globen...

Den var inställd i Malmö i förrgår, hon körde gärnet till mitt i natten igår och ikväll var Rihannas konsert inställd igen. Visst, det är ju synd om henne att hon är utmattad men vafan! Hur tänker man när man kör så pass pressat schema att när hon inte står på scen står hon i studion och är hon inte där gör hon nån tvgrej. Ingen människa klarar det. Kanske en vecka men sen måste man återhämta sig och det har hon knappast tid att göra när hon gör en ny show varje kväll på nys ställen. Nej usch, att sitta där inne och så kommer en snubbe ut på scen, en och en halv timme innan konserten ska börja, och säger att han har tråkiga nyheter, att Rihanna har insjuknat igen och inte kommer kunna genomföra konserten var inge kul. Gråten var inte långt borta men jag lyckades behärska mig. GAAAAAAAH

Kommentarer
Postat av: Syster Sara

Ja, det var väldigt tråkigt att det blev som det blev.

Men jag är glad att ni kom.!

2011-11-04 @ 20:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0