Sektklappar på friskis

Gröt till middag. Helt okej! :D Blir så när lilla trötta isbiten Linnéa inte orkar laga någon riktig mat. Men gröt ska ju vara bra mat säger dom. Gott och varmt i alla fall.
Jag och Hanna var och tränade på friskis i eftermiddag. Jag mådde inge bra varken i huvet eller magen så jag tog det riktigt lugnt men Hanna körde på bra! Tummenupp. Men jävla sekt-varning på slutet! Helt sjukt, alla springer in till mitten och hoppar och klapper händerna ovanför huvudet och ser så in i helvete taggade ut. Haha, kul för dom men jag känner mig obekväm. Sekten kan vänta.
I några dagar nu har jag fått ont i lungorna så fort jag rör mig eller sjunger. Eftersom jag inte röker blir jag lite lur på vad det kan vara samtidigt som jag inte vill tänka på det. Fryser gör jag oxå och är sjukt trött så jag ska nog ta en skål till med gröt, ta en vaaarm dusch och lägga mig. Jag bestämde mig ju faktiskt för att inte göra nånting ikväll så jag skulle få vila och så ska det bli! Vill verkligen inte vara skittrött i morgon, dö i sängen när jag kommer hem, vara trött hela helgen och sen vara astrött på måndagen. Sånt har vi inte tid med!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Krya älsk! <3

2011-11-25 @ 06:35:50
URL: http://littlesisterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0