Odensalakyrkan idag då!

Idag kl 13.00 ska vi sjunga i odensala kyrka. Jag tror det var det?! Aja, mina kompanjoner vet ju var vi ska kliva av i alla fall. Hur som helst är jag nte så pepp eftersom jag är bajstrött och har ont i huvet och halsen. Inte bra! Tur det finns te.
Igår var vi på adventsmys hos Tove. Glögg, pepparkakor och saffransbullar. Och en mandarin! Icke att förglömma ;) Nomnom var det, mmm :)
Kvart över 10 tror jag vi tänkte gå hem. Varken jag eller Hanna var så jättesugen på att gå och precis när vi gick ut från lägenheten hördes en mycket ljuv stämma som frågade om vi ville åka bil istället. AAAAAAAAA! Änglakör i mitt huvud där då! Tur vi har Hanna Olsson :)
Nu ska jag duscha, äta frukost och leta fram några mindre fula kläder. Känner inte att jag orkar det här riktigt men det är bara att bita ihop! Jag får ju sova i natt...
Adjö människovalpar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0