Migrän och städa

Hade migrän så jag tappade synen på vänstra ögat. (Någon som sett den?) Det började igårkväll och slutade typ 24. Spydde 4 gånger och sen ville kroppen spy men det fanns inget kvar att spy så det var jobbigt. Jag drack massa vatten, tog diklofenak och gick och la mig. När jag vaknade hade jag sovit förbi 2 sms (jag vaknar alltid av sånt) och nån minut senare ringde Jon och frågade om han fick sova här i natt. Klart han fick! Jag klev upp, duschade av mig äcklet och borstade tänderna och drack vatten. Simon kom hem efter jobbet och med sig hade han Coca cola. Wonderful! Det enda jag vågade äta/dricka förutom vatten. När jag fick lite energi av det kunde jag äta en äggmacka och så var migränen nästan helt borta! Och vad passar väl bättre då än att storstäda köket en lärdagskväll? Nej precis. Så nu är köket nästintill toppskick. Får dammsuga imorgon eftersom klockan är liite efter 23 då det ska vara tyst. Satte även upp gardiner! Ser lite hemtrevligare ut då. Nu saknas det bara i vardagsrummet men vad fasen ska man ha där?
Nåväl, nu ska jag städa ur gästsängen så jon har någonstans att sova.

Adjö och på återseende kära människovalpar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0