Lördag!

Kvart i nio i morse väckte Hanna mig. Jag klev upp, duschade och sen satt vi och pratade en stund. Kollade fejsbokk och bloggar innan vi gick ut i stormen. Hanna skulle till bussen hem och jag skulle bara köpa brunt tyg till en kjol jag ska göra tills ikväll. Men efter Hanna hade köpt sin kycklingmacka och hoppat på bussen gick jag till syssla och kollade efter brunt mjukt tyg. Men hade dom det? Nej. Så jag gick till tygcenter och kollade och där hade dom ett fint tyg så jag köpte det.
Sen kom jag på att när jag ändå var där var det ju lika bra att köpa tygerna till uppvisningen på samma gång så jag gick lös och köpte massa olika tyger.
Sen kollade jag efter ett linne, en present till mamma och köpte torrschampo (Äntligen!) på Åhlens. Skulle köpa en brun mascara på sense men det kändes onödigt eftersom det var 20% medlemsrabatt och min anda hälft har medmerakortet. Så snål (eller ekonomisk) som jag är, väntar jag med den tills antingen i morgon eller till efter han slutat jobbet.
Jag köpte en kycklingmacka jag med innan jag gick hem. Så sjuuukt god var den. Mums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0