Inte nu längre

Vi berättade saker för varandra. Vi skrattade och töntade oss tillsammans. Vi var såna som bara kunde vara när vi umgicks. Att konstant prata eller skratta kändes onödigt. För vi visste ändå vad den ändra skulle säga, för våra bakgrunder såg nästan likadana ut. Kanske inte samma saker men samma ändå.
Inte nu längre. Nu står en annan ivägen. That sucks! Inte bara för mig, för dig med och för de andra som inte längre har kontakt med dig.
Dumt.

Söt-Hanna som skrev förra inlägget! Puss <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så sant...

2011-11-13 @ 10:19:17
Postat av: Sara L

2011-11-13 @ 22:35:05
URL: http://familjenlantz.blogg.se/
Postat av: Sara L

Nu tryckte jag ju bara på nästa rad, min dator är ju knäpp.



Det jag tänkte skriva var att, min kompis försvann helt när hon skaffade en kille.

Hon hörde aldrig av sig, svarade knappt i telefon.

Jag sa till henne att hon får 3 månader på sig att vara isolerad och "kära av sig lite". Sen får hon banne mig släppa på karln lite och underhålla sina vänner också annars kanske vi försvinner.

Hon hade inte fattat det innan jag konfronterade henne.

Efter de 3 månaderna träffades vi mer och mer, sen insåg hon hur viktigt det är att värna om vänskapen. Killen försvinner ju när det tar slut det gör inte vännerna.



Det jag ville komma till var att om det nu är samma orsak till att du förlorat din vän så råder jag dig till att prata med henne/honom.

Hon/han kanske helt enkelt inte har fattat att man inte tar sina vänner för givet och att vännerna är så viktiga.

2011-11-13 @ 22:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0