Dollar, en mötesplats

När Jon hade åkt hem gick jag på Dollar och skulle köpa schampo. Där träffar jag Sylvia! Pappas förra sambo, hur gullig, rolig och mysig som helst! Har inte träffat henne på säkert 5 år så det var riktigt roligt att träffa henne :)
Annars har jag feber och har ont i halsen. Tänkte jag skulle träna ikväll men icke om jag har ont i halsen! Eller feber heller för den delen.
Nu har vi schampo iaf och vi har 550 kr mer än vi räknat med så det känns helt okej!
Dammsuga, äckeltalet och broderi står på dagens schema! Och te :D

Kommentarer
Postat av: Hanni

Uppdatering tack, frugan! Jag måste ha något att läsa när jag är hemma och sjukar! ;)



puss älsk!

2011-11-09 @ 09:36:01
URL: http://littlesisterh.blogg.se/
Postat av: Sara L

Jaha.. Hur var det med henne. Tänker på henne ibland.

2011-11-10 @ 06:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0