Valborg

Jag hjälpte mamma och kyrkan att servera kaffe på valborg. Det var faktiskt kul och jag mådde riktigt bra. Sen åkte jag och Simon vidare till några fyllon som skulle till Ytterån. GAAAAAH jag höll på att bli tokig! Simon ville inte ta sin bil att skjutsa i, eller jag övertalade väl honom att inte ta den, och då blev det ju genast världens problem! Men jösses, "men hur ska vi få fram den bilen då, din står ju ivägen" och blablabla. Det fanns ju faktiskt en där med körkort som var nykter som mycket väl kunde tänka sig att flytta bilen. Men neee, det gick inte. Simon fick förklara varför han inte ville, att det är jordfel så den kan börja brinna när som helst och då först flyttades bilen som stod i vägen.


Nää, jag skulle gått hem efter det i Nälden. Där var dom iaf nykter. Men jag och älsklings-Hanni ska ta igen det  där sen! Hihihi, tokigt!



Ha en trevlig dag människovalpar!

Kommentarer
Postat av: Hanni!

Åååh jag vill fylla år nu!!! Sen kan vi röja! ;)



<3

2011-05-01 @ 14:42:13
URL: http://littlesisterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0