Migrän

Idag har jag legat i migrän till kl halv 3 eller nåt sånt. Sen klev jag upp för att kissa och då kände jag att jag var hungrig. Jag och mamma åt, åkte till rödön för att fixa gravarna (som blev superfina!) och när vi skulle hem tog vi den långa vägen för det var jättemycket glassplitter på den andra vägen. Så när jag kollar på mobilen ser jag at Jenny har ringt och jag ringer upp. Då fick jag åka och jobba lite. Sen kom mamma och hämtade mig och jag åt sallad. Nu är kl snart halv 10 och jag är fortfarande inte fri huvudvärken... 


Det var fasen najs att jobba. Det som skulle göras varr att diska. Både bestick, muggar och krukor och vasar. Det gick bra eftersom jag slapp vara social :p Lika bra att ha ont i huvet där bakom en vägg och tjäna pengar istället för at vara hemma och ha ont i huvet liksom.



Nu ska jag bota huvvet med glass. Har hört att det är skitbra!

Ha det bra människovalpar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg börjar likna en sjukhusblogg? ;)

2011-05-24 @ 06:35:19
Postat av: Sara L

Vart städade du?



Hoppas den där jäkla migränen försvinner för gott snart. Den kan ta med sig min också...

2011-05-25 @ 07:14:59
URL: http://familjenlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0