Läkarintyg-check!

Idag vaknade jag med Simon kl 7, duschade håret, åt frulle och sen vet jag inte vad jag gjorde i en timme. Helt plötsligt var klockan halv 9 och då skulle jag klä på mig och fixa håret och allt annat! Jag som tänkte att jag kunde ta en lugn morgon men riktigt så blev det inte. MEN jag hann med bussen och fick med mig allt jag skulle! Det enda jag saknade var solglasögon.


Kom till stan, tittade om vila hade öppet men icke, kollade lite på bikinisar och sen gick jag upp til skolan. Där gjorde jag läxa och sorterade gitarrpapper. Sen kom Hanni! Vi gick till matan, jag och sara åt och hanna tittade på, stackarn, och sen hade jag gitarrlektion.

Efter den slutade jag skolan för dagen och jag åkte till Frösö Strand, barnhab för att träffa Urban så han kunde bedöma ifall jag skulle få ett läkarintyg för att få körkortstillståndet så jag kan ta körkortet. Han skulle skriva ett läkarintyg! HOPPAS dom nöjer sig med det :D

Träffade Hanni och Simson på staden, vi gick på donken och käkade lyxmiddag med blåbär- och vaniljpaj till efterrätt! MUMS! SOM Hanna hade längtat efter en Cheees :)



Krya på dig älsklingsHanna! PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS och världens största bamseKRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Kommentarer
Postat av: Hanni

Taack älskling! Vad söt du är :')! Syns imorgon <3

2011-05-04 @ 17:41:25
URL: http://littlesisterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0