Sundsvall

Igår åkte jag och Simon till Sundsvall! Vi började på Biltema där jag köpte en hjälmhuva och pärlor. Blev så nojig när mitt kort inte funkade. Testade 3 eller 4 gånger men icke... Fattade inte varför, Simons funkade ju? Och jag hade MYCKET pengar på kortet. Aja, Simon betalade och vi åkte till närmsta bankomat och kollade om det funkade där. Det gjorde det så det måste varit fel på deras kortläsare.

Hur som haver, vi gick vidare och handlade hur mycket som helst på ikea! Simon fick med sig en byrå och två sängbord plus massa annat. Jag fick med mig en låda, MASSA LJUS, ramar och hur mycket mer som helst :D

Vi åt lite innan vi gick på media markt och sen gick vi en sväng på birsta vaddetnuheter.

Sen åkte vi på max och åt innan vi åkte hemöver. Halvvägs stannade vi och sov en stund då vi knappt kunde hålla ögonen öppna. Vi åkte vidare och kom hem halv ett tror jag.

Det var en rolig dag, underbart att gå där utan stressade päron eller ett rastlös barn (läs Jon). Simon blev lite överraskad att det kunde vara så kul att gå på ikea, han har ju bara blivit dittvingad med familjen. Kul att han gillade det, tycker jag! :D

adjö sålänge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0