Krogen, skoter och pub

I fredags var jag och Simon på krogen. Fast först gick  vi på pause och fikade och hade mysigt. Vi gick vidare till lerran och var där till halv ett. Jag var så himla trött och fick ont i huvet av allt blinkande ljus och för att jag inte var utvilad innan vi åkte dit. Vi åt en sches på donken och sen tog vi nattbussen hem. Tyckte inte det var någon bra lokal där, det var jättesvårt att ta sigg fram och så. Simon sa att man kunde öppna upp en massa men jag vet inte om det skulle bli nå bättre. Det gick ju inte att dansa utan att nån puttade på en för att dom skulle förbi. Nej, ett vanligt stort dansgolv på krogen som naturlig mötesplats istället för kring baren, tack!



Igår, lördag var jag trött så jag fick nån "hälsogrogg" eller vad man ska kalla det med massa vitaminer och sånt som simons mamma dricker. Det var HÖG KOFFEINHALT stod det på burken och jag tål tydligen inte koffein. Det kan inte vara nåt annat. Jag fick jätteont i magen, på samma sätt som när jag dricker kaffe, fast mycket värre. Efter ett tag försvann det och då darrade jag som fan. Kunde inte hålla i smörkniven :o så, inget koffein för mig!


Sen åkte vi till dvärsett och hämtade skoter, åkte hem, klädde på oss och vi åkte! Jag har inte kört skoter på jag vet inte hur många år och nu så gjorde jag det! :D KUUUUUL!!!!! Nu får simon bara åka :D
När vi kom tillbaka la jag mig på en åkmadrass och solade medan jonkalkon körde omkring på gården.
Vi gick in och jag gick upp och sov tills sara och andré kom. Då åkte vi till långnäsviken och grillade. Mysigt värre!

Sen åkte vi hem, bytte om och åkte vidare till Sara och André och hade trevligt innan vi gick  till folkets hus i vaplan på punafton. Kul, kul :)
Mer orkar jag inte gå in på för då kommer jag kissa på mig :)

adjö sålänge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0