Tvätt och fett med opepp

Asfint väder, men när ingen annan gör det måste jag tvätta. Simon latar sig på jobbet, Jon strosar på stan och jag vägrar torka händerna på den där handduken en gång till. Inte vända trosorna ut och in heller.
Igår var jag, Madde och några fler på stråket. Kulkul var det! Men mycket rök så idag är jag tjock i halsen. Det var roligare än det låter, jag kan bara inte uttrycka mig glatt eftersom jag inte är så glad. inte ledsen eller arg heller, mer rastlös. men jag hinner inte göra nånting för tvätten.
Bara jag hittar nåt att ha på mig blir det till att umgås med yran-folk hos Frida. Själv vet jag inte om jag ska gå på yran alls. Dyrt och just nu har jag ungen som helst lust.
Tvätten kallar! Nu vet ni vad jag sysslar med,  människovalpar!

Kommentarer
Postat av: Hanni

Me love you! <3

2011-07-29 @ 14:37:49
URL: http://littlesisterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0