Sjuker

Nu har jag inte jobbat på Mer än två veckor. Jag får abstinens! Har varit sjuk i en vecka men det verkar som jag bara blir sjukare och sjukare.

I morse blev jag väckt av klockan kl 8 så jag skulle hinna ringa ett samtal. Jag höll inte på att ta mig upp, det kändes som jag inte hade sovit nånting, fast jag sovit som en stock. När jag väl pallrat mig upp hll jag på att somna eller svimma i trappen och jag visste inte vad jag hette eller vad jag ville när jag ringde. hade ingen vidare röst heller. Herregud :p

Jag gick och la mig sen igen.


På onsdag kommer Sara en sväng och lämnar Melisia. Vi passar på att fira hennes födelsedag så imorgon ska jag börja göra smörgåstårta med garnering ala Linnéa. Mums!

Ha det bra människovalpar!

Kommentarer
Postat av: systern

Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ va gott.! Måste se till att jag får med mig en bit som färdkost :-)

2011-07-11 @ 19:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0